Re: swap - limit rozmiaru

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 15:07:16 MET

Marcin Biegan log:
[...]
> Win XP Pro SP2 Brisbane 3600+ 2GB RAM. Plik wymiany mam ustawiony na 4GB
> na Fat32 - da się, wcześniej był na NTFS. Pracując z Sony Vegas, wywala mi
> program gdy plik wymiany przekroczy 2 GB (wg. "użycie pliku
> stronnicowania" z menedżera zadań) i wyświetla błąd programu (nie systemu)
> o treści "za mało pamięci, zamknij inne programy w celu zwolnienia
> pamięci"

Hi!
Źródełkowa, od Stwórcy, odpowiedź Jak obejść limit 'swapa' w XP jest podana
przez mojego krajana, Picia :-)
Twojej tezy o FAT32/swap nie skomentuję/nie obalę :-), bo od samego początku
pracuję w każdym XP na NTFS.
Jedynie co mogę to powtórzyć, że jak zwykle ustawienia w XP ładnie
wyglądają, ale nie zawsze oczekiwany efekt dają:-)

--
Bielutki baranek, co ma złote różki,
bryka wesoło na łące z rzeżuszki.