Re: Do kiedy mozna kupowac XP?

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 14:56:14 MET

W artykule <fs304e$1f7v$1@opal.icpnet.pl> Michal Biek napisał(a):

> 1. M$ w tym względzie zmienny jest jak baba, sry jak kobieta :-)

Podobno czerwiec 2008. Ale fakt - zmieniało się to już i nie wykluczone
że może się jeszcze zmienić.

> 2. Jak skończą się zapasy (czas nieokreślony, zależny od pkt. 1)
> czyli IMHO obecnie i conajmniej przez 1-2 lata nie ma zagrożenia.

Chyba przesadzasz trochę z tymi latami.
Ja się spodziewam, że zapasy skończą się w okolicach tego terminu,
bo niestety ale nie wszystko jest Vista-compatible i ludzie rzucą się
zrobić zapasy :)

> P.S.
> Aha, jest przecież rezerwa: Vista ;-) no i Windows 7 (ok. 2011 roku może :-)

Sure. Tylko, że tak średnio ta Viśta nadaje się do środowisk domenowych
z profilami mobilnymi. Wyjątek stanowią firmy, które posiadają już tylko
Vistę (nie mają XP).
Mam nadzieję, że Tobie nie muszę tłumaczyć z jakiego .V2 powodu.

Jacek