Re: java

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 14:56:16 MET

artiun log:
> za jednym razem, chodzi mi o to, że padła mi płyta (spaliłem 230V) o
> karotyfer, wczytuję poprawki i nie widzę ms java :) stąd pytanie :)
> dzięki za datę (czyli nie tak dawno) :)

Formalnie/oficjalnie 'ms java' nie jest dołączana do systemu od czasu
przegranej sprawy Sun vs M$ (vide: post Piotra P.)
Zaś M$ pex.: http://support.microsoft.com/kb/813688/pl
Są w związku z tym dostępne oddzielne pakiety M$JVM, bo szereg dostawców
aplikacji/programów nadal opiera/ło swoje aplikacje na 'ms java'.
Zmienili/zmieniają toto na innych dostawców 'java' pex.:
http://windowshelp.microsoft.com/Windows/pl-PL/help/59c3a93d-1342-43a6-a01a-f720c7a17ffc1045.mspx
Czasem zatem M$JVM u użytkowników występuje/pojawia się. Może sprawiać toto
takie wrażenie jak w Twoim przypadku.
BTW M$ ze swojej 'javy' nie zrezygnował. Nadal ich aplikacje mają się
całkiem dobrze pex.:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=47809025-D896-482E-A0D6-524E7E844D81&displaylang=en
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?familyid=F72C74B3-ED0E-4AF8-AE63-2F0E42501BE1&displaylang=en

Bielutki baranek, co ma złote różki,