Re: swap - limit rozmiaru

Autor: Marcin Biegan <aragon_at_usunto_student.agh.edu.pl>
Data: Sat 22 Mar 2008 - 14:37:23 MET

Michal Biek pisze:
> Marcin Biegan log:
>
> Hi!
> A może parametry tego PC przydałoby się podać/poznać tu przed ewentualnym
> tipem, he? :-)

cytując:
Win XP Pro SP2 Brisbane 3600+ 2GB RAM. Plik wymiany mam ustawiony na 4GB na
Fat32 - da się, wcześniej był na NTFS. Pracując z Sony Vegas, wywala mi program
gdy plik wymiany przekroczy 2 GB (wg. "użycie pliku stronnicowania" z menedżera
zadań) i wyświetla błąd programu (nie systemu) o treści "za mało pamięci,
zamknij inne programy w celu zwolnienia pamięci"

--
MB