Re: swap - limit rozmiaru

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 17:47:27 MET

Sempiterna log:
> Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
> Mnie przy 2 GB RAM i 0ab swapa, odpalony WIedźmin nie zrobił żadnej
> krzywdy, nawet stykło dla innych progsów jeszcze, XPSP2. I jeszcze wolne
> było.
> Swapa najwięcej udało mi się (phi, żadna rewelacja) 4 GB (4096 mega wg
> panelu, gdzie się to ustawia).
> Ale ja żyła jestem i systemowi żałuję na to miejsca na dysku (110 G
> wolnego) :))

Pewnie, że żadna rewelacja, bo rozmiar swapa jest zależny m.in. od rozmiaru
RAM czyli np. przy 4G RAM możesz mieć/ustawić swapa od 2M do 4,989G, itd. Im
więcej RAMu tym większe możliwości dla swapa. Pomijam ograniczenie rozmiarem
dysku(ów). Ja nie jestem 'żyła' i nie żałuję miejsca na dysku (w razie czego
jest ok. 300 G wolnego na dyskach :-D

--
MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform