Re: swap - limit rozmiaru

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Fri 21 Mar 2008 - 00:07:56 MET

Użytkownik "Michal Biek" <mb@2.pl.invalid> napisał w wiadomości
news:fru4ic$1a38$1@opal.icpnet.pl...

> Pewnie, że żadna rewelacja, bo rozmiar swapa jest zależny m.in. od
> rozmiaru RAM czyli np. przy 4G RAM możesz mieć/ustawić swapa od 2M do
> 4,989G, itd. Im

W XP limit 4 GB miałem niezależnie, czy to było 128M, 512M, 1, czy 1.5
GB, czy obecne 2... Albo coś przegapiłem...

> więcej RAMu tym większe możliwości dla swapa. Pomijam ograniczenie
> rozmiarem dysku(ów). Ja nie jestem 'żyła' i nie żałuję miejsca na
> dysku (w razie czego jest ok. 300 G wolnego na dyskach :-D

Mógłbym... jakimś cudem udało mi się plik hibernacji osadzić dokłądnie
na początku dysku, gdyby swap stanął też na początku, zaraz przy
hiberfil.sys, to bym go trzymał. A tak sprawia kłopot przy
defragmentacji, a pamięci mi na nic na razie nie brakuje.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.