Re: eksperci chipa nie dali rady

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Thu 20 Mar 2008 - 17:48:07 MET

W artykule <47e22a64$1@news.home.net.pl> orgapraw napisał(a):

> Mam problem z płytą dvd załączaną do Chipa.

Nie miałem nigdy w ręku, ale...

> W trakcie uruchamiania się przeglądarki płyty (okno) ukazuje się pytanie
> Internet Explorera (3 razy), czy wyrażam zgodę na uruchamianie skryptów? Bez
> względu na to, czy odpowiem tak, czy odpowiem nie, okno przegladarki Chipa
> znika.

...sugerowałbym zresetowanie ustawień IE do poziomu średniego.
Prawdopodobnie masz zablokowane uruchamianie skryptow dla lokalnego
intranetu, co może uniemożliwić uruchomienie programu.

Nie masz przypadkiem IE7? Bo tylko w nim spotkałem się z podobnymi
cudami. Pod IE6 zawsze mi wszystko działało.

Jacek