Re: Problem z plikiem EXE - ale tylko w jednej lokalizacji

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 17:28:28 MET

PureNick log:
> Witam grupkę,
> Mam następujący problem: zniknęła aplikacja "Altap Salamander"
> (konkretnie plik SALAMAND.exe), w lokalizacji następującej:
> "C:\Program Files\Altap Salamander 2.5"
> Nie mogę tego pliku przywrócić z backupu, ale co ciekawe,
> dzieje się tak wyłacznie w tej lokalizacji, bo do innego katalogu
> przywróciłem cały program razem z nieszczęsnym "SALAMAND.exe"
> i wszystko się uruchamia i działa. Oczywiście jest to rozwiązanie
> skuteczne i nawet tak samo wygodne jak sytuacja pierwotna,
> jednak chciałbym się ustrzec jakiegoś ewentualnego kataklizmu ;)
> [...]

Hi!
Protected Storage PassView jest typem riskware. Niby nie wirus:-), ale IMHO
siaki i owaki prog. AV może transparentnie odreagować i toto + Salamad.exe
wysiudać/skasować ;-) mimo pierwotnej zgody usera na umieszczenie plików
PSPV w systemie.

--
Masochistyczne skłonności nie są wprawdzie
warunkiem koniecznym do pracy w systemie