Re: Problem z plikiem EXE - ale tylko w jednej lokalizacji

Autor: PureNick <ibozaurCTRL+X_at_zax.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 19:43:24 MET

kolejny zacny uzyszkodnik jenternetu o wdziecznym pseudonimie Michal
Biek raczyl(a) zaszczycic towarzystwo temi oto slowy:
> PureNick log:

> Hi!
> Protected Storage PassView jest typem riskware. Niby nie wirus:-), ale IMHO
> siaki i owaki prog. AV może transparentnie odreagować i toto + Salamad.exe
> wysiudać/skasować ;-) mimo pierwotnej zgody usera na umieszczenie plików PSPV
> w systemie.

No dobra. Mam ThreadFire. który reaguje zazyczaj natychmiastowo
pytaniem czy umieścić aplikację w kwarantannie, widocznie tym razem
PSPV był za szybki...
Ale czy wiesz jak przywrócić stan "fabryczny"?
Pozdruffka

--
~~PP~~SF~~
http://ibozaur.prv.pl/