Problem z plikiem EXE - ale tylko w jednej lokalizacji

Autor: PureNick <ibozaur_at_CTRL+X@zax.pl>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 14:00:26 MET

Witam grupkę,
Mam następujący problem: zniknęła aplikacja "Altap Salamander"
(konkretnie plik SALAMAND.exe), w lokalizacji następującej:
"C:\Program Files\Altap Salamander 2.5"
Nie mogę tego pliku przywrócić z backupu, ale co ciekawe,
dzieje się tak wyłacznie w tej lokalizacji, bo do innego katalogu
przywróciłem cały program razem z nieszczęsnym "SALAMAND.exe"
i wszystko się uruchamia i działa. Oczywiście jest to rozwiązanie
skuteczne i nawet tak samo wygodne jak sytuacja pierwotna,
jednak chciałbym się ustrzec jakiegoś ewentualnego kataklizmu ;)

Czy ma ktoś jakiś pomysł?

Aha, stało się tak po uruchomieniu (spod Salamandra) programu
"Protected Storage PassView" i w dodatki sam PSPV natychmiast
znikł z dysku, jednocześnie anihilując "SALAMAND.exe"

Pozdrawiam i liczę na waszą pomysłowosć.

--
http://ibozaur.prv.pl/