Re: jak poprawnie zainstalować xp?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 19 Mar 2008 - 17:38:47 MET

Dnia Tue, 18 Mar 2008 18:04:49 +0100, Kacper Lis napisał(a):

> Mój momputer nie ma nagrywarki. Instalki do Windows XP SP2 Corporate PL mam
> na dysku. Próbuję uruhcomić komputer z dyskietki startowej Windows 98 SE PL
> i uruchomić winnt.exe. Po restarcie pisze, że nie znaleziono licenjci EULA.
> Mam teraz tego xp, zainstalowanego z 98 i to źle. Jak mam go na nowo
> zainstalować? Zrobić dyskietkę startową Windows XP?

Nie, dyskietka startowa XP tu nie pomoże. Instalację XP-ka rzeczywiście
można uruchomić spod DOS-a poleceniem winnt.exe, tak więc Twój problem
leży zapewne w źle "skrakowanej" instalce.

Proponuję utworzyć na dysku dwie partycje: C - podstawową i D - dysk
logiczny na partycji rozszerzonej, wgrać całą instalkę na D, uruchomić
komputer z dyskietki DOS, załadować smartdrv.exe, a następnie uruchomić
dobrą instalkę XP poleceniem d:\i386\winnt.exe. W trakcie instalacji
sformatuj dysk C do NTFS, zanim go wskażesz jako miejsce docelowe pod
system.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/