OS 64-bit

Autor: Oli <Olisadebe_at_aol.com>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 22:02:55 MET

Jakie macie doświadczenia ze stosowania OS 64-bit. Interesuje mnie
windows 64-bit bo Linux 64-bit tez tam będzie ale to jest zupełnie inna
historia.

Do wyboru jest XP profesional xp 64 lub vista 64
System powinien pracować dobrze z aplikacjami 64-bit, ale komputer nie
będzie pracował wyłącznie z aplikacjami 64 bit , dlatego interesuje mnie
również :
1. jak daje sobie z emulacją programów 32 bitowych
2. jak sobie radzi z programami pod Dos ( 32 bit bo 16 to żaden)
3. dostępność driverów

Z tego co przeczytałem to fatalnie spisuje się vista 64 ( brak pkt 2 i 3
). Może macie jakieś pozytywy ?!
O xp 64 dosyć mało niezależnych informacji. Może ktoś na nim
pracował/cuje i ma jakieś zachęcające informacje, chętnie posłucham.

Poza tym , czy ktoś może testował aplikacje 32-bit na OS 32-bit i te
same aplikacje 64-bit na OS 64-bit

Pozdrawiam,

--
    Oli