Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: Sanctum Officium <bla.bla_at_bla.bla>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 22:06:27 MET

Użytkownik "Marcin Narzynski" <narzynka.usun@tez_usun.onet.pl> napisał w
wiadomości news:fries4$3pd$1@news.onet.pl...

> Nie żartuj. Nie pamiętasz już 386?

Pamiętam jeszcze 286 :-) Z 386 też miałem kontakt. Mój pierwszy prywatany
komp (komp w domu, nie gdzieś tam na uczelni, w pracy, u znajomego itp.) to
był 486. Miał 8 MB RAM-u, potem rozszerzony do 16 MB. Ehhh...

> Po zwiększeniu pamięci z 4 do 8 MB praktycznie dowolnie duży program
> dostawał skrzydeł.
>
> A teraz patrzę i widzę, że głupie GG zajmuje 14 MB "na start". Po prostu
> nikt nie pisze programów optymalnie. Ale może i na to przyjdzie moda.

Boję się, na jak długo te 4 GB w nowych komputerach u nas w w firmie
starczy. Wszystkie sloty pamięci już zajęte, bo bloki 1 GB są tańsze niż 2
GB, więc dla oszczędności wzięło się 4 bloki po 1 GB zamiast 2 po 2 GB. A
kiedyś 2 MB dawało radę. Co będzie za 15 lat? 2 TB??

MK