Re: OS 64-bit

Autor: Sanctum Officium <bla.bla_at_bla.bla>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 22:07:17 MET

Użytkownik "Oli" <Olisadebe@aol.com> napisał w wiadomości
news:frk20d$bkv$1@atlantis.news.neostrada.pl...
> Jakie macie doświadczenia ze stosowania OS 64-bit. Interesuje mnie windows
> 64-bit bo Linux 64-bit tez tam będzie ale to jest zupełnie inna historia.
> Do wyboru jest XP profesional xp 64 lub vista 64

Jeśli już, bierz Vistę.

> System powinien pracować dobrze z aplikacjami 64-bit, ale komputer nie
> będzie pracował wyłącznie z aplikacjami 64 bit , dlatego interesuje mnie
> również :
> 1. jak daje sobie z emulacją programów 32 bitowych

U mnie na Viście 64 uruchomiło się wszytko, co próbowałem na niej uruchomić,
poza jednym wyjątkiem. Nie uruchmi się AutoCAD do wersji 2006 albo nawet
2007. Nie ruszy pod Vistą 32 ani 64. To raczej celowa polityka producenta
AutoCAD-a.

> 2. jak sobie radzi z programami pod Dos ( 32 bit bo 16 to żaden)
> 3. dostępność driverów

U mnie ruszyło wszystko. Nawet wiekowa drukarka kupiona w 1997 czy 1998 ma
sterownik pod Vistą.

> Z tego co przeczytałem to fatalnie spisuje się vista 64 ( brak pkt 2 i
> 3 ). Może macie jakieś pozytywy ?!

Nie widzę żadnych problemów. Dziś nic poza Vistą 64 bym nie kupił.

> O xp 64 dosyć mało niezależnych informacji.

Był bardzo mało popularny. Nawet polskiej wersji nie było.

MK