Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: Sanctum Officium <bla.bla_at_bla.bla>
Data: Sun 16 Mar 2008 - 22:00:39 MET

Użytkownik "Sempiterna" <rzopa@amorki.pl> napisał w wiadomości
news:47dc6295$1@news.home.net.pl...

> Użytkownik "Sanctum Officium" <bla.bla@bla.bla> napisał w wiadomości

> Maila, WWW, newsy, jak nie przegniesz z dodatkami i wodotryskami...?

Twórcy stron ostro "przeginają". Na wolnym kompie strony WP czy Interii nie
otworzysz.

> Czemu nie?
> Media Player startował. Inna sprawa, że 128 nawet dla NT, bez swapa, to
> raczej średni pomysł. Ale wcale nie jest powiedziane, że nie pójdzie. Jak
> się w NT nie poinstaluje tego i owego, to na starcie menedżer melduje 14
> MB (czternaście) a nawet mniej, zajętej pamięci RAM, różnie.

Ten system wchodził na rynek, gdy ludzie mieli po 8 MB RAM-u w kompach. I to
w nowych kompach, bo w starszych jeszcze mniej. 16 to było wtedy dużo, a 32
ogromnie dużo.

> [...]
> istniejącej partycji. Ale już miał kupę poinstalowanego.
> NT4 z full wypas potrafił zająć naprawdę sporo RAM.
> Dlatego napisałem, że w NT4 przy 128 MB RAM można próbować. Co nie musi
> się udać.
> W W98 robiłem to celem lepszej defragmentacji, ale też lepiej w trybie
> awaryjnym. To już jednak OT :)
>
> Próby oczywiście będą robione, jeśli tylko będzie czas i chęć ku temu.
> W każdym razie wiedźmin odpalony u mnie bez swapa nie wykorkował mi
> systemu, a nwet poczta w tle chodziła. Jednak prawie chyba 1.9 GB czy 1.8,

NT 4.0 w ogóle obsłuży tyle pamięci? To ze 200 razy więcej niż było w
początkach tego systemu :-)

> Zobaczę, czy coś mi się uda spreparować, lubię samemu spróbować i nawet
> jeśli się nie uda, wiedzieć, ze tę wiedze zdobyłem własnym doświadczeniem.
> A ja zobaczę, co w ogóle mi zechce pod NT4 na tak spreparowanej maszynie
> odpalić :)

Powodzenia :-)

MK