Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: Sempiterna <rzopa_at_amorki.pl>
Data: Mon 17 Mar 2008 - 00:10:03 MET

Użytkownik "Sanctum Officium" <bla.bla@bla.bla> napisał w wiadomości
news:frk1po$vof$1@news.onet.pl...
> Twórcy stron ostro "przeginają". Na wolnym kompie strony WP czy
> Interii nie otworzysz.

Niestety... maszyna z prockiem 500 MHz potrafiła mrozić, od zawartości
www i animacji flash.

(nt4)
> Ten system wchodził na rynek, gdy ludzie mieli po 8 MB RAM-u w
> kompach. I to

Minimum jakiego wymaga, to podobno 7 MB...

> w nowych kompach, bo w starszych jeszcze mniej. 16 to było wtedy dużo,
> a 32 ogromnie dużo.

Kiedyś miałem 1 MB... Jak zwiększyłem do 4... ojej, o ile się
polepszyło... a jak c.a. rok później podbiłem do 20 MB (chciałem do 32,
ale chyba był kontroler pamięci skopsany, bo cuda się działy, a przy 20
było sehr gut), to ojej, wszystko chodziło. A Win95 był szybszy o ok. 20
% od W3.1/3.11...

> NT 4.0 w ogóle obsłuży tyle pamięci? To ze 200 razy więcej niż było w
> początkach tego systemu :-)

Tego nie wiem, w każdym razie 512 obsłuży napewno - sprawdzone. Spróbuję
przetestować z 2 gigami, ile zobaczy...

> Powodzenia :-)

Dzięki :)
Aby w raaaazie czego nie narzekać, że jednak się nie udało, mam \w
zanadrzu maszynę fizycznie dwuprockową, i to na płycie wymagającej
pamięci EDO z parzystością :) to postawię na niej NT4 plas SP6a, wypnę
dysk, przełożę do szybkiego kompa i podziałam :) I wtedy też potestuję.

--
"Wróbelek jest mała ptaszyna, wróbelek istotka niewielka,
 on brzydką stonogę pochłania, lecz nikt nie popiera wróbelka.