Re: Ale wydajna ta Vista 64-bitowa

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 22:45:21 MET

Dnia Thu, 13 Mar 2008 18:15:41 +0100, Sanctum Officium napisał(a):

> Użytkownik "Radosław Sokół" <rsokol@magsoft.com.pl> napisał w wiadomości

> O to ciekawe. Wszyscy powtarzają, że Vista jest wolan w porównaniu do XP.

Kto to są ci "wszyscy"? Ja widziałem testy i benchmarki pokazujące, że
Vista jest co najmniej tak szybka jak XP. Warunek jest jeden: musi mieć
wystarczająco dużo RAM-u do pracy i natywne sterowniki do sprzętu, z
którym współpracuje.

> No i jeszcze duży rysunek pod CAD. Tu różnica była ogromna.

Generalnie Vista lepiej zarządza pamięcią, więc różnica będzie rosła
wraz z obciążeniem systemu.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/