Re: Teorie o Windowsach Home i Professional

Autor: kajus44 <kajus44usunto_at_wp.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 16:43:28 MET

Dnia 13 Mar 2008 16:19:32 +0100, V napisał(a):

> Z angielskiego wsparcie to "support". A jak support - to infolinia, dosyc
> popularna na zachodzie forma komunikacji z producentem oprogramowania, ktore nie
> dziala, jak by sie tego zawsze chcialo.

Whatever, to z angielskiego "jeden ch..." ;>
A poważnie - czyli że dłużej (w nie w sensie rozmowy tylko daty w
kalendarzu) będa udzielali odpowiedzi na pytanie o Prof niż HE? Rozumiem
,że nie każdy jest fanem MS, ale takiej głupoty to nawet ich zawzięci
"fani" by chyba nie wymyslili jako czarnego pijaru.