Re: Teorie o Windowsach Home i Professional

Autor: Kajetan <no-mail_at_no-problem.pl>
Data: Thu 13 Mar 2008 - 16:27:03 MET

"jasio" <stasio@nasion.com> wrote in message
news:frav2u$v5p$1@node1.news.atman.pl...

> Dziś usłyszałem ciekawą wypowiedź, że "Windows XP Home" nie jest
> przeznaczony dla firm a te uzywając takiego softu nie uzyskają wsparcia od
> M$.

Bzdura, wsparcie MS jest niezalezne od miejsca eksploatacji oprogramowania
(w tym wypadku).
Natomiast XPP jest wyposazone w rozwiazania predestynujace go do pracy w
sieci firmowej
(AD, InteliMirror etc), ktorych to rozwiazan Home nie potrzebuje bo z
zalozenia jest uzywane w miejscach
ktore takowa infrastruktura nie dysponuja.
Reasumujac - i XPH i XPP mozna uzywac w domu i firmie, tylko w niektorych
przypadkach zaplacimy
za funkcjonalnosci z ktorych nie skorzystamy albo dostaniemy tanszy produkt,
ale bez potrzebnej funkcjonalnosci.

> W moim przekonaniu używanie W XP Home w firmie niczym nie grozi pod
> warunkiem, ze nie korzysta sie z jakiś wyszukanych usług sieciowych. I nie
> widze sensu "przeplacania" za Prof, jesli korzysta się tylko z samego
> systemu.
>
> A co wy o tym sadzicie?

Ja mysle ze XPP nie uzywa zadnych wyszukanych uslug sieciowych :-)