Re: co zawiera folder WER w viście?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 17:47:10 MET

frank drebin log:
> Kilka dni temu pojawił mi się skrót na pulpicie. Prowadzi do folderu
> ReportQueue, który znajduje się w folderze WER. System to Vista Home
> Premium.
> Pełny adres to
> C:\Users\Big Daddy\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue .
> Nie wiem dlaczego się pojawił ale sam folder ReportQueue ma rozmiar 3,35GB
> (rozmiar na dysku to 1,15 GB - jakaś kompresja?).
> Oprócz niego w folderze WER są jeszcze foldery ERC (0 bajtów) i
> ReportArchive (372 KB).
> Co to jest za folder ten ReportQueue?
[...]

Hi!

:-)
WER = komponent/klient dla platformy WFP (Watson Feedback Platform).
Technologia zastępująca 'Dr. Watsona' jako domyślny program obsługi wyjątków
aplikacji.
1. Dir [...\WER] jw. ---> magazyn raportu błędów (Magazyn użytkownika)
2. Kompresja plików NTFS ---> default on w głównych katalogach
3. ReportQueue ---> raporty kolejkowane (niewysłane) - do wysłania w
późniejszym terminie
    ReportArchive ----> odpowiednie archiwum
    ERC ---> folder Event Reporting Console (magazynuje metadane odpowiedzi
i szablony używane do wyświetlania danych odpowiedzi)
4. ReportQueue = 3,35 GB :-) Efekt braku zgody na wysyłanie raportów do M$a
5. Interfejs WER (w Panelu sterowania lub wercon.exe) albo Policy
6. albo Rejestr:
    - ustawienia dla PC
HK_LM\Software\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting
    - dla użytkownika
HK_CU\Software\Microsoft\Windows\Windows Error Reporting

GL&BE

--
MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform