co zawiera folder WER w viście?

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 09:54:50 MET

Kilka dni temu pojawił mi się skrót na pulpicie. Prowadzi do folderu
ReportQueue, który znajduje się w folderze WER. System to Vista Home
Premium.
Pełny adres to
C:\Users\Big Daddy\AppData\Local\Microsoft\Windows\WER\ReportQueue .

Nie wiem dlaczego się pojawił ale sam folder ReportQueue ma rozmiar 3,35GB
(rozmiar na dysku to 1,15 GB - jakaś kompresja?).
Oprócz niego w folderze WER są jeszcze foldery ERC (0 bajtów) i
ReportArchive (372 KB).

Co to jest za folder ten ReportQueue?
Google milczą (5 rekordów) a plik jest bardzo duży i z chęcią bym go usunął.
W tym poście http://thevistaforums.com/index.php?showtopic=32138 gość ma aż
20 GB folder.

Czy ktoś ma jakąś radę?

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...