XP HOME: DVD-RW - SOHW-1693S

Autor: PG <pgkuc_at_op.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 17:56:03 MET

Witam,

Ostatnio (były zapytania na tej grupie) miałem problem z XP z logowaniem
się. Po prostu w chwili gdy klikałem na ikonkę konta, komputer zaczynał
się logować i wracał do początku logowania. Okazało się, że z jakiś tam
powodów został uszkodzony pliki userinit.exe. Nadgranie z oryginalnej
płyty CD załatwiło sprawę.

Aktualnie jednak okazuje się, że windows nie wykrywa mi DVD-RW -
SOHW-1693S. Więcej, w SYSTEM mogę odnaleźć informację o DVD-RW -
SOHW-1693S ze znakiem "!" obok i numerem błędu chyba 39.

Zasadniczo wygląda to na problem ze sterownikiem.

Natomiast przecież sterowników do tego nie ma.

Sam nie wiem o co chodzi.
Sam DVD raczej działa, bo z niego zbotowałem płytę ratunkową.

PG