Re: co zawiera folder WER w viście?

Autor: frank drebin <brunerro.blablabla_at_wp.pl>
Data: Mon 10 Mar 2008 - 20:28:12 MET

Michal Biek wrote:
> frank drebin log:
> [...]
>
> Hi!
>
> :-)
> WER = komponent/klient dla platformy WFP (Watson Feedback Platform).
> Technologia zastępująca 'Dr. Watsona' jako domyślny program obsługi
> wyjątków aplikacji.
> 1. Dir [...\WER] jw. ---> magazyn raportu błędów (Magazyn użytkownika)
> 2. Kompresja plików NTFS ---> default on w głównych katalogach
> 3. ReportQueue ---> raporty kolejkowane (niewysłane) - do wysłania w
> późniejszym terminie
> [...]

Dzieki panowie za pomoc.
Za Waszymi sugestiam w panelu sterowania wyłączyłem raportowanie i
wyczyściłem historię.
Od razu lżej na C :-)

Tylko dlaczego na pulpicie skrót się pojawił?

--
Kiedy Jacek z Plackiem ukradli już księżyc, na ich drodze stanęła
czarownica z kotem na ramieniu. Chłopcy wiedzieli już wtedy, że świadków
przestępstwa trzeba się pozbywać. Nie mieli tyle odwagi, by zabić..
Dlatego Lech wziął czarownicę, a Jarosław kota...