Re: Vista

Autor: 1634Racine <1634RACINE_at_1634RACINE.pl>
Data: Tue 04 Mar 2008 - 14:37:32 MET

Krzysiek w
news:74922d0a-dcbe-4072-aa0e-962e3f539910@34g2000hsz.googlegroups.com
> On 4 Mar, 11:57, "1634RACINE" <1634RAC...@1634RACINE.pl> wrote:
[.............]
> No i Visty nie udało
> mi się wywrócić jeszcze. Z resztą W2K też było ciężko, za to XP nie
> jest za stabilny w moim odczuciu.

wszystko inne co napisales to ja przyjmuje do wiadomosci, no tak - w2k
raczej zawodowo multimedialny nie jest...
Ale cos bardziej ciekawi mnie:
najszerzej pojeta stabilnosc w2k,a stabilnosc xp. I tutaj to ja roznie
slyszalem,ze xp bardziej,ze mniej niz w2k, ciekawi mnie wasza opinia, super
wazna sprawa przy decyzji,czy jednak warto myk na xp zrobic.

Jeszcze:
w xp [no i vista pewnikiem] to jest zdaje sie dobra mozliwosc z poziomu
systemu dzialania na partycjach - zmniejszanie,zwiekszanie ,
zakladanie,likwidowanie, tak ? I to dobrze dziala, czy i tak osobnymi
programami bo lepsze i bezpieczniejsze?
sorry za banalne pytane.

A natywny firewall w xp - latwiejszy/poreczniejszy do konfig. niz w w2k ?
Jakis bogatszy poziom pozwalajacy zostawic zewnetrzne firewalle, ktore
jednak [np outpost] nie musza byc ciezkie, a kontroluja nie tylko ruch <->
, ale i pare innych spraw maja na uwadze [np. wspomniany outpost] ?