Re: Office 2007 dla Użytkowników Domowych

Autor: Jacek Kalinski <jacek_kal_at_go2._NOSPAMPLEASE_.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 13:18:05 MET

W artykule <fo43bp$i68$1@opal.icpnet.pl> Michal Biek napisał(a):

> Jeżeli Ty nic nie zrobisz to i M$ nic nie robi!:-)

Jak to? Przecież możesz placić dalej i poprosić o przesłanie nośnika...
Za "drobną" opłatą + koszty przesyłki + koszt za fatygę.

> "Jacek Kalinski" IMHO ma na ulotce napisaną instrukcję.

Wiem, że mam, ale to lekka przesada. Płacę kilkaset zł za produkt,
a nie są w stanie dołączyć głupiej płytki, której wyprodukowanie
dla nich kosztuje <2zł. To jest kpina.

Akurat rozmawiałem z M$ na ten temat i cóż stwierdzili?
Proszę zakupić wersję BOX, bo nie ma Pan prawa posiadać tejże
wersji oprogramowania. Jak zacząłem ciągnąć dalej temat,
to okazało się, że jak najbardziej mogę zakupić wersję OEM.
Gdybym jednak chciał przeinstalować system, to nie mogę zrobić
tego sam, lecz muszę... oddać komputer do sprzedawcy, który
musi zainstalować mi office 2007.

Oczywiście sprzedawca tego również nie zrobi za free, czyli dochodzą
kolejne dodatkowe koszty.

Jacek