Re: Office 2007 dla Użytkowników Domowych

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 14:10:35 MET

Jacek Kalinski log:
[...]
> Akurat rozmawiałem z M$ na ten temat i cóż stwierdzili?
> Proszę zakupić wersję BOX, bo nie ma Pan prawa posiadać tejże
> wersji oprogramowania. Jak zacząłem ciągnąć dalej temat,
> to okazało się, że jak najbardziej mogę zakupić wersję OEM.
[...]

M$-owi z którym rozmawiałeś powiedź następnym razem: a kuku ...!;-)
Jeżeli różnica daty na rachunkach zakupu PC i licencji nie przekracza 90 dni
możesz uzyskać kopię zapasową kupionego pakietu.
http://www.microsoft.com/office/backup/pl-pl/default.mspx
Opłata jest rzeczywiście niewielka. Zatem nie rozumiem o co raban.
Nie powinienem tego wprawdzie pisać, ale o ile mi wiadomo (z internetu)
istnieje także możliwość niezapłacenia za pakiet, płytę-kopię zapasową, ale
to już inna bajka...!, której oczywiście nie polecam. Nawet jak ktoś jest
mało zamożny albo nie potrafi sobie legalnie "dorobić".
GL&BE

--
" ... Wesołe jest życie staruszka
Gdzie spojrzy tam użytkownik