[VISTA] Wyszukiwanie mnie dobija

Autor: Grzegorz <ramones_at_op.pl>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 13:18:53 MET

Zupełnie nowa wyszukiwarka zastosowana w viście jest dla mnie nie do
przyjęcia. Męczę się okrutnie gdy mam coś znaleźć. Już prawie rok jak używam
tego systemu a nie gmoe sie do tego przyzywczaić. Wyszukiwanie w XP to
szczyt marzeń w porónaniu z tym co mamy w mViście. Czy ktoś wie, czy
istnieje mozliwość zastąpienia systemowego wyszukiwania starym z XP lub zna
jakąs aplikację, która w podobny do XP sposób wyszukuje pliki? Chodzi mi
bardziej o interfejs i opcje wyszukiwania. W viście opcji w zasadzie nie ma
a wyszukiwanie trwa "godzinami".

pozdr
BR