Re: Office 2007 dla Użytkowników Domowych

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Sun 03 Feb 2008 - 10:59:32 MET

gabi log:
> Użytkownik "Jacek Kalinski" <jacek_kal@go2._NOSPAMPLEASE_.pl> napisał w
> wiadomości news:slrnfq9ha2.2oo.jacek_kal@nntp.dyski.one.pl...
> Z ciekawosci sie spytam: tak ma byc, czy po prostu sie pomylili i nie dali
> nosnika?

Tak ma byc!:-)

> Co wtedy robi MS?
Jeżeli Ty nic nie zrobisz to i M$ nic nie robi!:-)

> Doślą Ci brakujacy nosnik?
Doślą Ci ... ino coś niecoś sam musisz zrobić!;-)
"Jacek Kalinski" IMHO ma na ulotce napisaną instrukcję.

MICHAL: Mechanical Intelligent Calculation and Hazardous Assassination
Lifeform
BIEK: Being Intended for Exploration and Killing ...