Re: [Vista] Readyboost bez superfetch ?

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 15:39:35 MET

Michal Kawecki log:
[...]
> Nie zapominaj, że readyboost służy jedynie jako cache właściwego pliku
> swap. System czyta z pena tylko wówczas, gdy szukane strony pamięci
> znajdują się i tu, i tam. Analogicznie jest z zapisem.

Problem IMHO polega na tym, że mój dysk chyba jest za szybki ... no i mam za
dużo :-), bo 4GB RAM.
Zatem OS nie bardzo chce się odwoływać (w pełni) do swapa/pendrive.
Popracuję (chociaż nie bardzo wiem po co?:-) trochę nad analizą/diagnostyką
zachowania/działania RB i w przyszłości może, może, coś więcej będę mógł
wysnuć autorsko;-)
10x
Pozdr.

--