Re: [Vista] Readyboost bez superfetch ?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 14:39:50 MET

Dnia Mon, 31 Dec 2007 13:58:16 +0100, Michal Biek napisał(a):

> Michal Kawecki log:
> [...]
>
> Niebieskim oczkiem :-)

No OK, niech Ci będzie. Ja mam "oczko" czerwone, ale to chyba nie
powinno wpłynąć na wiarygodność obserwacji ;-).

Przyklad pierwszy:
- czekam aż oczko przestanie świecić
- uruchamiam dowolny pamięciożerny program, powodujący przeładowanie
zawartości swapa
- przez dłuższy czas obserwuję świecenie "oczka" na penie.

Przykład drugi:
- uruchamiam kilka większych aplikacji
- czekam aż oczko przestanie świecić
- minimalizuję po kolei aplikacje
- czekam kilka sekund, aż zaczną być zrzucane do swapa
- przez dłuższy czas obserwuję świecenie "oczka" na penie.

Przykład trzeci:
- otwieram okno "Wyszukaj" w programie Windows Mail
- w menedżerze zadań obserwuję natychmiastowy wzrost zajętości swapa
- przez dłuższy czas obserwuję świecenie "oczka" na penie.

Nie zapominaj, że readyboost służy jedynie jako cache właściwego pliku
swap. System czyta z pena tylko wówczas, gdy szukane strony pamięci
znajdują się i tu, i tam. Analogicznie jest z zapisem.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/