czy są konsole a la linux w windows?

Autor: rumbum <rumbum_at_bumbum>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 15:29:50 MET

Witam! Ze spotkań z linuxem zapamiętałem między innymi to, iż można było
przełączać się pomiędzy konsolami kombinacją klawiszy, na każdej z nich
logując się jako inny użytkownik, można było uruchamiać X-Windows itp.

Czy istnieje podobny mechanizm w windows xp lub 2003? Konkretnie mam na
myśli możliwość przełączania się pomiędzy graficznymi interfejsami
użytkowników korzystających z jednego komputera z systemem xp lub 2003.

Będę wdzięczny za (p)odpowiedzi czy taka funkcjonalność można uzyskać w
systemie z Redmond.

rumbum