Re: czy są konsole a la linux w windows?

Autor: goomish <gum12-bez.tego_at_gazeta.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 15:35:22 MET

*rumbum* pisze:

> Witam! Ze spotkań z linuxem zapamiętałem między innymi to, iż można było
> przełączać się pomiędzy konsolami kombinacją klawiszy, na każdej z nich
> logując się jako inny użytkownik, można było uruchamiać X-Windows itp.

> Czy istnieje podobny mechanizm w windows xp lub 2003? Konkretnie mam na
> myśli możliwość przełączania się pomiędzy graficznymi interfejsami
> użytkowników korzystających z jednego komputera z systemem xp lub 2003.

> Będę wdzięczny za (p)odpowiedzi czy taka funkcjonalność można uzyskać w
> systemie z Redmond.

Szybkie przełączanie użytkowników (Fast User Switching).
Nie jest to to samo co osobne, niezależne konsole w systemach uniksowych
(m. in. nie można "przełączyć użytkownika" i zalogować się drugi raz na
tego samego. Chyba), ale od biedy może Ci wystarczy.

--
Tomasz Zenger (goomish)
[gg: 6653792]  [ICQ: 275830896]