Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Biek <mb_at_2.pl.invalid>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 15:17:56 MET

Michal Kawecki log:
> Skądże, to było o moim przedpiścy ;-). Skoro chce innych krytykować, to
> niech wpierw coś sam pokaże mądrego...

Ah, to SRY za nadpobudliwość...!:-) Za kolorowe sny chyba miałem ...!;-)
BTW dowody "legalności" o których pisałeś są dowodami zakupu licencji i
niczym więcej.
Orginalność systemu potwierdza się zwyczajowo przez aktywację oraz
sprawdzenie cech charakterystycznych (nośnika, CA, etc.) i na podstawie tego
ustala się dopiero faktyczny status oprogramowania.

A cały problem bierze się IMHO z tego, że sam M$ składa na swoich stronach
niespójne oświadczenia-informacje ... no i użytkownikom miesza się
orginalność z legalnością albo na odwrót.
HNY2k8! 4Y'n'A