Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 15:13:55 MET

Michal Kawecki pisze:

> Hmmm powinna być taka możliwość przy kompilowaniu płytki? Zobacz - tu
> jest przepis:

E.. nie zauważyłem magicznego przycisku - F6 :-)

> Ani XP ani W2k się nie zasyfi, jeśli będziesz się podpinał do Internetu
> przez router. Jak nie masz routera to w XP wystarczy włączyć Zaporę. No
> i nie uruchamiaj żadnych plików pochodzących ze starej instalacji.
> Najlepiej postaw nowy system na osobnej partycji.

Taki miałem zamiar ale UBCD4win działa całkiem ok, tylko nie ma dostepu
do netu poniewaz wymaga ustaiwnia parametrów sieci które musza sie
zrestartować :| inaczej karta sieciowa jest martwa.

A co zrobiłem? Na razie puściłem profilaktycznie jeszcze mem testa -
nic. Przeskanowałem komputer prawie wszystkim co na płytce było -
znalazł dwa wpisy w rejestrze i masę plików cookie rzekomo szpieguących.
Virusów ani trojana - niet.

Mi sie zaczyna wydawac ze chodzi o ten rabany sterownik SATA. Bo ten
zmienił sie na wersje R. Teraz spróbuję mu wdusić ponownie sterownik bez R.