Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 15:59:47 MET

Dnia Mon, 31 Dec 2007 15:17:56 +0100, Michal Biek napisał(a):

> Michal Kawecki log:
>
> Ah, to SRY za nadpobudliwość...!:-) Za kolorowe sny chyba miałem ...!;-)
> BTW dowody "legalności" o których pisałeś są dowodami zakupu licencji i
> niczym więcej.
> Orginalność systemu potwierdza się zwyczajowo przez aktywację oraz
> sprawdzenie cech charakterystycznych (nośnika, CA, etc.) i na podstawie tego
> ustala się dopiero faktyczny status oprogramowania.
>
> A cały problem bierze się IMHO z tego, że sam M$ składa na swoich stronach
> niespójne oświadczenia-informacje ... no i użytkownikom miesza się
> [...]

Owszem - oryginalność a legalność to dwie różne rzeczy. Można mieć
nielegalnie oryginalny system i vice versa także. A aktywacja hmmm nie
jest dowodem ani na jedno, ani na drugie. Przeczytaj może na stronach
MS, w jaki sposób sprawdza się, czy dany produkt jest oryginalny:
http://www.microsoft.com/genuine/downloads/FAQ.aspx?displaylang=pl

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/