Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 12:23:29 MET

Dnia Mon, 31 Dec 2007 11:55:12 +0100, Mariusz Kruk napisał(a):

> epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"

> Jak już pisałem, nikomu się nie chce kopać z koniem, bo się to po prostu
> w jednostkowych przypadkach nie opłaca. Co nie zmienia faktu, że nie
> zawsze zapisy umowne są zgodne z obowiązującym prawem.
> Przykład może nie z naszego podwórka, ale pokazujący o czym mówię:
> http://www.infoworld.com/articles/hn/xml/00/07/07/000707hnunbundle.html

Skoro ciężko jest znaleźć przykład świeższy niż z 2000 roku a dotyczący
treści licencji z 1997 roku (DOS), to potwierdza się tylko to o czym
piszę. Treść obecnych licencji OEM najwyraźniej została dostosowana do
obowiązujących w poszczególnych krajach przepisów. Gdyby było inaczej to
takich wyroków byłoby co niemiara, gdyż w bardziej cywilizowanych
ustrojach od naszego na najmniejsze wpadki prawne firm zasobnych w
gotówkę czyhają stada prawników, gotowych kopać się nie tylko z koniem,
ale i ze słoniem.

Wesołego Sylwestra życzę :-).

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]