Re: XP OEM po wymianie Mobo

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 11:55:12 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "Michal Kawecki"
>[...]
>
>Widziałem to stwierdzenie już z kilkaset razy i nic ono do dyskusji nie
>wnosi.
>
>MS nie musi tworzyć nowego prawa. Wystarczy, jeśli się dostosuje do
>tego, które już obowiązuje. Niestety nie orientuję się, na ile mu się to
>udaje w praktyce, ale sądząc z kompletnej ciszy w mediach robi to
>perfekcyjnie.

Jak już pisałem, nikomu się nie chce kopać z koniem, bo się to po prostu
w jednostkowych przypadkach nie opłaca. Co nie zmienia faktu, że nie
zawsze zapisy umowne są zgodne z obowiązującym prawem.
Przykład może nie z naszego podwórka, ale pokazujący o czym mówię:
http://www.infoworld.com/articles/hn/xml/00/07/07/000707hnunbundle.html

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Nie  podcinaj  gałęzi,  na  której siedzisz,
\  Kruk@epsilon.eu.org   / chyba, że Cie chcą na niej powiesić.