Re: Wysiudanie Visty z laptopa Toshiba

Autor: Kafar <francesco9_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 12:11:57 MET

> Najpierw pościągaj sterowniki http://tinyurl.com/22g6u5 .

Sterowniki to ja mam od tygodnia- pierwsze co robie to patrze czy są do XP,
potem płytka startowa preparowana przez nLite tak żeby kontroler ICH7M,
ICH9M był widziany, ale co z tego jak ta Toshiba nawet swojej płyty recovery
nie bootuje. Nawet w Windzie z poziomu Toshiba Assist ustawiłem start w
biosie na napęd optyczny i nic. Bios zrestartowany. Klient zawiedziony,
zabrał laptopa i w środe wraca z nim do Anglii.