Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 13:45:07 MET

Michal Kawecki wrote:

> http://members.cox.net/martbay/eb/silicon_v10029.zip

http://www.siliconimage.com/support/supportsearchresults.aspx?pid=63&cid=3&ctid=2&osid=4&

Zobacze te sterowniki...

> A po co Ci ten sterownik? Co w ogóle robiłeś w systemie przed tym
> problemem, jakie masz partycje, jakie systemy mają dostęp do partycji z
> XP, czy bawiłeś się tabelą partycji albo obcymi bootmanagerami?

Nic takiego. Jedynie robiłem defraga na dalekim drugim niesystemowym dysku.
Nie uzywam żadnego dziwnego oprogramowania dyskowego, a bootmanager linuksa
GRUB, zosał zainstalowany wiele dni wczesniej. I uzywałem naprzemiennie i
nic sie nie działo.
Co dalej można powiedziec to że system sie wczytuje i własciwie tuż przed
zainicjowaniem trybu graficznego - wysypuje się z tym błedem. Bo pliki
startowe Å‚adnie sobie czyta.