Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 14:39:55 MET

Dnia Sun, 30 Dec 2007 13:45:07 +0100, Osadnik napisa³(a):

> http://www.siliconimage.com/support/supportsearchresults.aspx?pid=63&cid=3&ctid=2&osid=4&
>>
> Zobacze te sterowniki...

> Nic takiego. Jedynie robi³em defraga na dalekim drugim niesystemowym dysku.
> Nie uzywam ¿adnego dziwnego oprogramowania dyskowego, a bootmanager linuksa
> GRUB, zosa³ zainstalowany wiele dni wczesniej. I uzywa³em naprzemiennie i
> nic sie nie dzia³o.
> Co dalej mo¿na powiedziec to ¿e system sie wczytuje i w³asciwie tu¿ przed
> zainicjowaniem trybu graficznego - wysypuje siê z tym b³edem. Bo pliki
> startowe ³adnie sobie czyta.

¦ci±gnij sobie Ultimate Boot CD for Windows http://www.ubcd4win.com/.
Za³aduj plik \Windows\System32\config\SYSTEM jako now± ga³±¼ do regedit.
Zmieñ warto¶æ AutoReboot na 0 w kluczu
HKLM\SYSTEM\CCSet\Control\CrashControl.
Zwolnij ga³±¼, zrestartuj. Przynajmniej dowiemy siê, co siê dzieje.

Przedtem mo¿esz zrobiæ co¶ takiego:
cd \Windows\System32\config
copy \Windows\System32\SYSTEM SYSTEM.new
ren SYSTEM SYSTEM.org
ren SYSTEM.new SYSTEM
I to samo z plikiem SOFTWARE.

A jeszcze wcze¶niej wykonaj po prostu chkdsk /r /p.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/