Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 13:35:43 MET

Dnia Sun, 30 Dec 2007 12:59:46 +0100, Osadnik napisa³(a):

> Memtest: 0 b³edów.
>
> Uda³o mi sie nagrac kamer± moment pokazania sie b³edu na krótko - co¶
> zwi±zanego z BootDevice.
>
> Co gorsza nie moge teraz znale¼æ dobrego sterownika SATA do mojej p³yty
> g³ownej - ASUS A7N8X-E, strtona asusa ma tylko koby³ê pod windows.

http://members.cox.net/martbay/eb/silicon_v10029.zip
http://www.siliconimage.com/support/supportsearchresults.aspx?pid=63&cid=3&ctid=2&osid=4&

A po co Ci ten sterownik? Co w ogóle robi³e¶ w systemie przed tym
problemem, jakie masz partycje, jakie systemy maj± dostêp do partycji z
XP, czy bawi³e¶ siê tabel± partycji albo obcymi bootmanagerami?

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadaj±c na priv zmieñ px na pl/