Re: Awaria Windowsa i błąd stop

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 13:41:22 MET

Piotr Krzyżański wrote:

> WOW - 220V podłączyłes do memtesta? ;-))
> To musi potrwać troche dłużej - choćby 12 godzin

Nie ma co przesadzać. Jesli za drugim memtestem nie dziabneło nic - nie
przesadzajmy ze by wysypywał sie na ...

> Inaccessible boot device ?

Tak, na tym zdechło.

> Po co Ci ten sterownik - coś kombinowałeś wcześniej?

Ten sterownik to podstwa jest - bez niego nie jestem w stanie zmusić
instalatora do współpracy z dyskami twardymi. ale sprawa zrobiła sie
grubsza bo sterownik znalazłem ale... nie pasuje :| Robi sie dziwnie.
Linuks szaleje a windowsowi - odbija...