Re: W2000 - jak "wyleczyć" profil użytkownika?

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 01:25:01 MET

Dnia Sun, 30 Dec 2007 00:55:59 +0100, Jarek P. napisał(a):

> Super, ale jak na niego przenieść te wszystkie kolorki,
> pierdziołki i co ważniejsze - całą konfigurację Ołtluka
> (ustawienia kont pocztowych i tożsamości głównie mnie interesują,
> bo bazy od folderów łatwo skopiować)? Bo też już o tym myślałem,
> ale o ile nic się żonie nie stanie jak przez pewien czas sobie
> posiedzi przy defaultowych kolorach windows, tak niedostępności
> swoich kont pocztowych na nowym użytkowniku nie podaruje, a
> konfigurowanie tego od zera to trochę roboty będzie

Ale właśnie o to chodzi, żeby nic nie przenosić. Bo pytanie podstawowe
brzmiało - czy to wina profilu, czy systemu. Tak więc popracuj trochę
teraz na nowym koncie, a żonie zostaw na razie to konto które miała. Jak
u Ciebie będzie OK, to sprawa jasna.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/