Re: W2000 - jak "wyleczyć" profil użytkownika?

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 01:20:00 MET

Michal Biek <mb@2.pl.invalid> wrote:
> Jarek P. log:
> [...]
> copy staryuser direct folders to nowyuser może pomoże
> he?

Ale w ten sposób uzyskam dokładnie to, od czego zacząłem:
kompletną kopię starego usera przeniesioną do nowego usera. I
jeśli nadal będzie to samo, to nadal nie będę wiedział, czy
przyczyną jest przenoszony wraz z profilem jakiś babol, całość
objawów nie ma nic wspólnego z profilem i wynika z jakiejś awarii
całego systemu, czy może zalęgniętego w komputerze i niewykrytego
robaka/wirusa.

Z ostatniej chwili: co chwilę nie działa menu kontekstowe i/lub
nie chcą się uruchomić nowe sesje IE (zarówno przez kliknięcie w
ikonkę IE na pulpicie, jak i "otwórz w nowym oknie" jeśli
kontekstowe akurat działa). Sytuację uzdrawia od ręki zamknięcie
dowolnego z programów rezydujących sobie w formie ikonek koło
zegarka (po kolei wyleciał GG, Skype, Webcam center, jakiś agent
od skanera i najdziwniejsze: "zniknięcie" koperty "nowa poczta"
spowodowane przeczytaniem tejże nowej poczty też pomogło),
niestety pomaga jedynie na kilka minut, za chwilę zaczyna się to
samo.

RATUUUUNKUUUUUUUU....... echo...echo... echoo...

J. (z rozwodem na karku)