Re: W2000 - jak "wyleczyć" profil użytkownika?

Autor: Jarek P. <jarek[kropka>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 00:55:59 MET

Michal Kawecki <kkwinto@o2.px> wrote:

> Owszem. Założyć nowego użytkownika i sprawdzić, czy na nim też
> się
> pojawiają owe problemy.

Super, ale jak na niego przenieść te wszystkie kolorki,
pierdziołki i co ważniejsze - całą konfigurację Ołtluka
(ustawienia kont pocztowych i tożsamości głównie mnie interesują,
bo bazy od folderów łatwo skopiować)? Bo też już o tym myślałem,
ale o ile nic się żonie nie stanie jak przez pewien czas sobie
posiedzi przy defaultowych kolorach windows, tak niedostępności
swoich kont pocztowych na nowym użytkowniku nie podaruje, a
konfigurowanie tego od zera to trochę roboty będzie

J.