Re: WINXP nie widzi dysku z danymi i chce bym go sformatował

Autor: micz <micz81_at_yahoo.com>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 08:11:40 MET

> Może być.

Próbuję to zrobić przez Disk Management w WinXP 64bit, ale mi
wyskakuje takie pytanie:

This is the active partition on this disk. All data on the partition
will be lost. Are you sure you want to delete this partition?

I do wyboru "Yes" i "No". Co robić...? Trochę speniałem :[

> Testdisk działa także spod Windows, ale _zdecydowanie_ najoptymalniej
> byłoby odpalić go choćby z dyskietki. Albo z CDROM podpiętego razem z
> dyskiem pod złącze IDE. Przy takich awariach Windows w ogóle nie
> powinien był dysku zobaczyć. Poza tym praca poprzez USB nie gwarantuje
> poprawnej niskopoziomowej obsługi napędu.

Odpaliłem dyskietkę startową Windows 98 bez obsługi CD-ROMu i wtedy mi
w końcu zobaczył ten mój dysk. Na drugą dyskietkę nagrałem TestDiska i
odpaliłem z niej po załadowaniu się DOSa. Wybrałem mój feralny dysk z
listy i dałem Proceed ... i wtedy mi się zrestartował... Czy to
kwestia, że nie usunąłem partycji (patrz wyżej)?