Re: WINXP nie widzi dysku z danymi i chce bym go sformatował

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Thu 27 Dec 2007 - 18:02:37 MET

Dnia Wed, 26 Dec 2007 23:11:40 -0800 (PST), micz napisał(a):

> Odpaliłem dyskietkę startową Windows 98 bez obsługi CD-ROMu i wtedy mi
> w końcu zobaczył ten mój dysk. Na drugą dyskietkę nagrałem TestDiska i
> odpaliłem z niej po załadowaniu się DOSa. Wybrałem mój feralny dysk z
> listy i dałem Proceed ... i wtedy mi się zrestartował... Czy to
> kwestia, że nie usunąłem partycji (patrz wyżej)?

Wygląda na to, że została nadpisana tabela partycji. W każdym razie
trzeba ją utworzyć od nowa. Proponuję wybrać w menu Testdisk
(uruchomionego spod DOS-a) zaraz po wskazaniu dysku pozycję "Delete -
Delete all data in partition table", a potem przeprowadzić "Analyze" i
odtworzyć tabelę partycji na podstawie odnalezionych wpisów. Hmmm no i
dobrze byłoby gdybyś sobie przypomniał, jakiego typu była ta zagubiona
partycja - NTFS czy FAT32.

--
M.   [Windows - Shell/User MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/