Menu Start w XP nie chowa nieużywanych programów.

Autor: Marsjanin <nospam_at_marsjanin.tk>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 09:34:02 MET

Witam.

Czy jest jakaś metoda by...
Czy mój Windows zachowuje się niestandardowo...
Czy jakaś łata to zablokowała...
Czy można to "zhackować"...

...a chodzi o wprowadzone w Windows ME/2000 ukrywanie nieużywanych
programów w menu start, tj "Menu spersonalizowane". Wg. mnie to bardzo
poręczne, choć wiem, że są tez przeciwnicy. Nic trudnego, wyłączyć tę
funkcję.

Gdy wybiorę Klasyczne Menu Start, wszystko działa jak należy. Problem
w tym, że polubiłem rozbudowane, wprowadzone w XP, dwukolumnowe menu.

Nigdzie w jego opcjach nie widzę przełącznika ukrywanie nieużywanych
pozycji menu, a domyślnie niestety jest to wyłączone, i pokazują się
dwie szpalty, niedługo dołączy trzecia...

Kuzyn twierdzi, że ma tę opcję... Na dwupanelowym menu... Może
dlatego, że używa klasycznej "kwadratowej" skórki ze starych
Windowsów? A może coś pokręcił...

--
  Pozdrawiam,  Marsjanin.  MSN :  marsjanin.tk@hotmail.com
  Masz firmę? Ta pomarańczka jest dla Ciebie!  :-D