Re: Menu Start w XP nie chowa nieużywanych programów.

Autor: Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk <blackfox_at_x-privat.org>
Data: Sat 15 Dec 2007 - 14:44:54 MET

Marsjanin wrote:

> Gdy wybiorę Klasyczne Menu Start, wszystko działa jak należy. Problem
> w tym, że polubiłem rozbudowane, wprowadzone w XP, dwukolumnowe menu.
> Nigdzie w jego opcjach nie widzę przełącznika ukrywanie nieużywanych
> pozycji menu, a domyślnie niestety jest to wyłączone, i pokazują się
> dwie szpalty, niedługo dołączy trzecia...
> Kuzyn twierdzi, że ma tę opcję... Na dwupanelowym menu... Może
> dlatego, że używa klasycznej "kwadratowej" skórki ze starych
> Windowsów? A może coś pokręcił...

AFAIR menu jest jeszcze dodatkowo (oprócz klasycznego oraz "modern")
ustawiane pod względem wyświetlania zawartości menu programy na menu
przewijalne oraz na wielokolumnowe - takie jak Ty masz zdaje się teraz.
Personalizacja działa IIRC tylko przy przewijalnym.

--
Regards
Arkadiusz 'Black Fox' Artyszuk