Re: Windows update głupieje + dziwne zachowanie IE

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Thu 13 Dec 2007 - 08:08:44 MET

In news:slrnfm1l46.8on.joshua@router.sc,
*Jacek Osiecki* <joshua@ceti.pl> typed:
> [...]
>
> Mam IE7. Odpalam windows Update, pojawia się wybór typu aktualizacji.
> Wybieram "Niestandardowa", pojawia się pasek, w końcu pojawia się
> lista aktualizacji. Widzę z boku "Opgrogramowanie opcjonalne(5)", chcę
> zobaczyć jakie to oprogramowanie, klikam...
>
> I teraz, gdziekolwiek bym nie kliknął - to zamiast zobaczyć pobieranie
> aktualizacji, w miejsce głównej ramki... trafia windows update - cała
> strona... i tam znowu mogę wybrać typ aktualizacji, itd...
>
> Wygląda to tak: http://www.hybrid.pl/~joshua/ind/badupdate.jpg
>
> Czy to jakieś nieprawidłowe ustawienia IE, czy jakiś inny problem?

 Start\uruchom wpisz
regsvr32 msxml3.dll
regsvr32 /s wuapi.dll
regsvr32 /s wuaueng1.dll
regsvr32 /s wuaueng.dll
regsvr32 /s wucltui.dll
regsvr32 /s wups2.dll
regsvr32 /s wups.dll
regsvr32 /s wuweb.dll
Sprawdz dzialanie witryny

Jeśli nie to wykonaj jak poniżej.
Wklej ponizszy tekst do notatnika
net stop wuauserv
net stop cryptsvc
ren %windir%\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\SoftwareDistribution SoftwareDistributionOld
ren %windir%\System32\CatRoot2 CatRoot2Old
net start wuauserv
net start cryptsvc
Zapisz np. pod nazwa napraw.bat i uruchom go.

Jeżeli powyższe kroki nie pomogą to wykonaj kroki z
artykułu:
http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;en-us;910336

> A właśnie, w IE7 zauważyłem ostatnio dziwną przypadłość... Nie mogę
> wprowadzać w polach formularza polskich znaków :-o Zachowuje się podobnie
> do telneta ograniczonego do 7bit, tyle że inaczej ;) Aha, co ciekawsze -
> jak się wklei polskie znaki do formularza to wszystko działa jak należy...
> Wykluczam javascript po stronie formularza, sam skleciłem jakiś testowy i
> jest to samo...

Jezeli nie mozesz wprowadzac polskich znakow na
witrynach, to najprawdpopodbniej masz zainstalowany dodatek Google
Toolbar w jakiejs felernej wersji. Usun Google Toolbar-a przez Panel
sterowania->Dodaj/Usun programy